fredag 18 juli 2008

Batteriproblem

Jag har grymma problem med batterier just nu. Batterierna i min pulsklocka, vilken även fungerar som cykeldator, är nästan slut. Det gör att cykeldatorfunktionerna ej fungerar som de ska. Det skulle väl inte göra så väldigt mycket om det inte vore för att jag ska cykla 37 mil hem. Batterier går ej att få tag på i Hemavan. Jag tänkte då att Erik kunde köpa ett batteri på Clas Ohlssons som enligt uppgift skulle sälja sådan och och skicka upp det hit med posten. Det visade sig att de inte alls säljer sådan batterier längre. Inte heller får jag tag på någon i Umeå som kan gå på Ljungs Ur som har dem och skicka upp ett batteri. Jakten fortsätter dock under kvällen.

Dessutom verkar det som jag glömt mobilladdaren hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar