fredag 15 augusti 2008

Gastkramande

Jäklar vilken tennismatch idag. Jag har aldrig sett en så spännande match tidigare. Jag var fler gånger helt säker på att svenskarna skulle förlora men det gjorde de inte. Tur att det fanns annat att se på på tv då jag ibland var tvungen att slå över för att det var för spännande. Kul med ytterligare en medalj till Sverige i en sport där förväntningarna ej var så höga.

Nu till något som är lite tråkigare. Jag får inte kajaken förrän om 2 veckor. Jag visste iofs att den risken fanns. Kajaken befinner sig i Uppsala men skulle komma upp i helgen om hon som säljer den helt säkert visste att hon skulle få tag på en ny kajak innan Norrlandsknäcket. Det har hon tyvärr inte lyckats med vilket gör att jag får vänta två veckor till då hon behöver den till knäcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar