tisdag 7 april 2009

Tillskott i familjen

Här är en bild på senaste tillskottet i cykelfamiljen ståendes framför katternas blomma:

M på jobbet frågade häromdagen hur många cyklar jag har och vad jag behöver alla dessa cyklar till nästan som om det vore något konstigt med fyra cyklar. Alla, utom en, av mina nuvarande cyklar har tydliga och bra användningsområden. Den som inte har något bra användningsområde köpte jag för nästan ingenting mest för att den var cool. Egentligen har jag ju för få cyklar och skulle behöva minst en till. Det som främst saknas är en enkel slit och slängcykel, dvs en "åka och köpa mjölk/cykla till vännäsdagarnacykel". Å andra sidan har jag ju paserat gränset på antalet man kan ha av något innan man anses vara galen.

5 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag gillar bruket av ordet "Vännäsdagarnacykel", men jag vet EXAKT vad du menar.

    SvaraRadera
  3. Cyklar behöver man 1.SKOR-behöver man MASSOR!

    SvaraRadera
  4. en "cykla till vännäsdagarnacykel" bör inte vara någon man är rädd om...

    SvaraRadera
  5. Zandra: Exakt, jag saknar en cykel som jag ej är rädd om

    SvaraRadera