lördag 27 juni 2009

Härlig förmiddag

Idag strax efter kl 8 rullade jag, Titanen och K iväg på en förmiddagsrunda med cyklarna. Vid avresa visade termometern på 23 grader trots att morgonen var ung. Inte ofta man kan köra med kortställ så tidigt på morgonen. Inte ofta överhuvudtaget man kan köra med kortställ. Vi cyklade till Brännland, vek av mot Kassjö, tog vindelvägen till Rödåsel och körde sedan hem via Vännfors. Jag fick ihop ganska precis 75 km på cykeldatorn.

Tyvärr fick K haveri på sitt bakhjul för andra rundan på raken så vi lämande honom vid vägkanten med ca 2 mil kvar. Blir nog en utgift för Mr K här.

Snitttemperaturen under rundan var 25 grader. Det kändes på slutet att man inte riktigt är van den värmen.

Här kommer några bilden från turen.








Förövrigt så sprang jag en mil i går men inte fn vann jag någon bil.

Om någon undrar vilken typ av golf jag spelade igår så var det långgolf och inte någon annan variant av golf.

1 kommentar: