lördag 24 januari 2015

Acceptabel nivå på watten

Tystnaden på bloggen har varit fortsatt påtaglig. Detta då jag haft mycket annat att fokusera på och motivationen för att blogga inte har infunnit sig. Träningen har dock flutit på hyfsat och legat på en ok nivå även om det i huvudsak varit korta pass på mellan 15-45 minuter förutom en vecka då det blev bra med mängd.


Idag körde jag ett 20 minuters test för att stämma av formen och det visade sig att jag är tillbaka i acceptabel form. Jag började testet rätt försiktigt men ökade lite efter några minuter och avslutade med en liten spurt sista minuterna. Effekten landade på 307 watt för dessa 20 minuter vilket får sägas vara en okej nivå men ca 20 watt efter mina toppnoteringar jag hade under fjolåret. Det är dock bra med tid kvar till sommaren.

1 kommentar:

  1. Roligt att du är tillbaka på bloggen.

    Det låter lovande för formen. Positivt. Nu hoppas vi på att vi håller oss från skador och sjukdomar, och bara får träna på.

    SvaraRadera