tisdag 22 april 2008

Nya myggskydd



Min kära bror trampade sönder mina cykelglasögon i höstas. Nu har jag beställt nya. Det blev ett par med lins som anpassar sig efter det ljusförhållande som gäller. Det ska bli intressant att se om det funkar. Färgen är "carbon" vilket innebär att de kommer att matcha cykeln på ett utmärkt sätt ;-)

Jag hade tänkt mig ut på ett löppass i kväll. Jag var dock på middag med kund och åt förrätt, varmrätt och efterrätt istället. Jag måste nog köpa ännu lite mer prylar för att verkligen komma igång...

3 kommentarer:

  1. Ang. dina nya byxor: skådespelare från grey's anatomy mobbad...

    SvaraRadera
  2. Dåligt! Jag tycker han ser fräsch ut :-)

    SvaraRadera
  3. Hänger det verkligen på prylarna om man kommer igång m träningen eller ej!!!!

    SvaraRadera