onsdag 25 december 2013

Vissa framsteg

Efter att ha firat jul i dagarna två så satte jag mig i kväll på monarken för att bränna bort lite julmat. Det blev återigen en omgång med 20 min intervaller på den högsta intensiteten för denna vinter.

Första intervallen körde jag på 282 watt vilket var väl högt så andra körde jag på 270 watt. Sakta men säkert börjar jag alltså närma mig de 300 watt som jag körde intervallerna på i fjol.

Under det tre veckorna jag tränat sedan jag körde igång årets vinterträning har jag förbättrat mig ca 50 watt på 20 min intervallerna. Nu hoppas jag på lika bra utveckling de kommande tre veckorna :-)

1 kommentar:

  1. Om du fortsätter med denna formförbättring behövs extra vikter på cykeln i sommar om någon ska hänga med.... Lovande hur som helst.

    SvaraRadera