söndag 18 november 2012

Kalas å träning

Dagen har till stor del ägnats åt städning och matlagning för att förbereda inför middagsbjudning av juniors mor- och farföräldrar. Junior hade bjudit in till baluns för att fira att han idag är 1,5 år. Han fick paket trots att han hade undanbett sig sådan uppvaktning.

Efter tillställningen satt jag mig på motionscykeln för att köra ett kortare pass. Jag körde 45 minuter med 2 st 10 min intervaller på mitten. Passet kändes riktigt bra trots att jag känt mig trött och hängig hela dagen. Det var bara ogjort att jag ställde in för att istället ägna mig åt soffrodel så att det kändes bra var en trevlig överraskning.

Nu ska jag dricka glögg.

1 kommentar:

  1. Middagen var verkligen en angenäm upplevelse :)
    Tusen tack!!
    Dessutom är det ju alltid lika trevligt med underhållningen som lilleman bjuder på <3

    SvaraRadera