lördag 21 juni 2014

Sviter efter krasch

Efter kraschen på Krafttrampen i lördags hade jag en lätt huvudvärk under söndagen men inte värre än att det var hanterbart. Eftersom att arbetsdagen gick i måndags eskalerade dock det hela och under eftermiddagen kom dessutom ett påtagligt illamående krypande. Detta gjorde att arbetstiden under resten av veckan blev ytterst begränsad för att istället vila hjärnan och nu känns det som att det går åt rätt håll.

Även såren gör sig påminda lite då och då, särskilt i torsdags då jag var och la om det på hälsocentralen och det tvättades på ett sätt som inte var helt bekvämt. Även här går det åt rätt håll även om det är ett tag kvar innan benet är i toppskick igen.

Dagsfärsk bild
Pga ovan beskrivna skador kunde jag inte delta på klubbens träningstävling i onsdags. Det var tempo som stod på schemat och jag fick agera funktionär istället för deltagare. Tyvärr är det risk att jag även får avstå kommande veckans träningar och tävlingar, i varje fall delar av dem.

Saker och ting skulle dock kunna vara mycket värre, exempelvis så som det är för bror med familj. Om ni inte redan gjort det så gå in på brors blogg och läs om familjens situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar