måndag 10 december 2012

Aktivitusprogrammet startar nu

Idag börjar aktivitusprogrammet och det står 2 st 20 min EB intervaller på schemat. Jag funderar på att köra dessa utomhus då gårdagens planerade utecykling ej blev av pga av dåliga förberedelser och det ser ut att vara perfekt vinterväder i kväll med 5 minus och ingen vind.

Att köra utomhus på snöigt underlag blir inte lika kontrollerat som att köra inne på Monarken, men å andra sidan så tror jag det kan vara bra att köra något pass ute för variationens skull då det står 20 min intervaller på schemat i nästan 5 veckor.

Förövrigt så blev det just EB intervaller igår som straff för min klantighet med batteriladdandet. Jag körde ca 10 watt mer i belastning än vad jag gjort tidigare och dessa 10 watt kändes en del i benen så att jag blev sådär härligt grillad.
Gårdagens puls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar