lördag 15 december 2012

Snöskottning, wattrekord och julbord

Dagen har innehållit snöskottning, wattrekord och julbord.

Ganska direkt efter att jag vaknat begav vi oss ut för att skotta bort en del av de 7 meter snö som kommit sista dygnet. Junior jobbade på hårt medan vi andra stod och hejade på.

Efter skottningen körde jag ett pass på monarken där det blev 2 st 20 min intervaller. Den första intervallen kördes med en belastning på 3,2 kg och en snittkadens på 94 vilket innebär ett nytt wattrekord för 20 min intervaller på 300,8 watt. Andra intervallen landade på 297,6 watt då jag bara hade 93 i snittkadens.

Nästa aktivitet var att äta julbord för andra dagen i rad. Jag och frun åkte till Hotell Vännäs och åt av deras fantastiska julbord. Jag skulle nog vilja påstå att de har en av regionens bästa julbord.

Nu har jag slagit dank i soffan.

Storskottaren

2 kommentarer:

  1. Träningstätt och hög kvalitet!! Rekord på rekord. Var månne detta sluta??

    SvaraRadera
  2. Det slutar väl som det brukar, med en längre sjukdomsperiod så att man är tillbaka i samma dåliga form som vanligt.

    SvaraRadera