torsdag 18 april 2013

Mallorca 2013 dag 5 - vila

Idag var det dags för en vilodag för mig. Bror håller dock inte på med sådant så han åkte ut på en cykeltur på förmiddagen följt av en långpromenad vilket gjorde att jag i huvudsak fått leka själv idag.

Det jag gjort är egentligen så lite som möjligt, jag har legat i sängen med benen i högläge, tagit en lugn promenad, läst lite, ätit glass osv. En rätt slapp och skön dag även om den avslutats med ett par timmars jobb i kväll.

I morgon är det upp i sadeln igen och det blir en tur bort till Sa Calobra så då lär det svida på bra i benen.

På väg ut på promenad

Stranden där jag var i 30 sek

Ben i högläge

Glass

3 kommentarer:

  1. Förståndigt a dig!

    Hinner ni umgås når?

    SvaraRadera
  2. Förståndigt a dig!

    Hinner ni umgås nåt?

    SvaraRadera