tisdag 8 maj 2007

Avi

Idag låg det en avi från posten på dörrmattan när jag kom hem. Det är ett paket från www.bike-discount.de Tyvärr så han jag inte hämta ut det idag vilket känns tråkigt. Iofs spelar det ingen större roll på jag fortfarande på ett par veckor inte har någon gaffel till den nya cykeln. Fast det hade ändå varit kul med paket...

Jag har idag varit i mailkontakt med Canyon. Jag skickade en kopia på kvittot för frakten av gaffeln och uppgifter om mitt internationella bankkontonummer. Det kom rätt snabbt ett svar där det stod att de erhållit mitt mail och att de överlämnat uppgifterna till redovisningsavdelningen som kommer att betala tillbaka pengar för frakten. Det känns seriöst och bra.

Det blev ett pass på 35 km ikväll tillsammans med Klas. Det kändes jättekonstigt. Jag hade en svidande känsla i låren hela tiden. Trots detta kunde vi hålla hyfsat tempo, ca 30 km i snitt. Det känns som att det kan vara en förkylning på gång. Hoppas jag har fel. Det blir dock en hel del echinagard i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar