tisdag 13 september 2011

Gräddfil

Jag har åkt gräddfil förbi alla vårdköer med hjälp av den sjukvårdsförsäkring som betalas av min arbetsgivare och på så vis fått besöka Sports Medicine för att utvärdera min knäskada. Detta samtidigt som tant Agda ligger och väntar på sin höftledsoperation.

Jag undersöktes av en ortoped som sa att det med 75% säkerhet rör sig om en meniskskada. För att fastställa diagnosen genomfördes en magnetröntgen som det tar 3-7 dagar att få svar på. Bara att vänta och se ifall det blir operation, sjukgymnastik eller någon annan behandling.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det är något som går att åtgärda! Du har iaf tur som inte är tant Agda!!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också på det.

    SvaraRadera
  3. Trist med skadan, hoppas det löser sig snart. Nu är du iaf med på cykelbloggar.
    Ha en bra dag,
    Mvh
    Fritz / Cykelbloggar

    SvaraRadera