onsdag 28 januari 2009

Myntautomat

Jag har nu två dagar i rad lagt mynt i en myntautomat för att träna. Det finns en crosstrainer här på hotellet där man får betala 1 kr per minut för att använda den.

Jag har alltid tyckt att det sett lite gay ut att träna på denna typ av maskiner. Och då menar jag gay så som i lite feminint. Nu när jag provat har jag dock kommit fram till att det är en rätt bra form av träning. Jag körde intervaller och det var väldigt lätt att komma upp i puls eftersom man använder hela kroppen. Men å andra sidan är det ju alltid lätt att få upp pulsen när man är otränad...

2 kommentarer:

  1. Jag vill starkt protestera mot ditt bruk av gay som synonym för något icke-bra

    eller som Pete Wentz skriver:G.I.N.A.S.F.S

    SvaraRadera
  2. Jag har inte använt ordet gay som något icke-bra. Förstod iofs att du skulle kommentera kring mitt sätt att använda ordet. Tänkte därför ändra igår med då slutade min uppkoppling att fungera.

    SvaraRadera