lördag 6 juni 2009

258,6

Om jag räknar med de "inomhusmil" jag gjort i år har jag cyklat 258,6 mil under 2009 varav 181,6 utomhus. 2008 cyklade jag totalt 251 mil. Av totala mängden mil föregående år var 236,3 mil utomhus vilket innebär att jag ca 55 mil kvar innan jag passerar fjolåret. Jag har dock tänkt mig ca 35 mil nästa vecka så fjolårets siffror ska nog snart vara nådda.

Dagen tur blev drygt 11 mil tillsammans med Titanen. Vädret var helt enkelt bedrövligt. Kallt och jävligt. Under ca 45 minuter vräkte det dessutom ner hagel. Då finns det roligare saker att göra än att cykla. Det är dock bra för karaktären sägs det.

Jag har fått min nya hjälm. Den är mer grå/silverfärgad än vit. Jag har ännu inte bestämt mig för ifall jag ska behålla den eller byta till en svart med vita inslag.

1 kommentar:

  1. Vad kan man göra istället som är roligare? :-P

    Vit hjälm vore coolt, men silver funkar till skorna. Jag är obestämd.

    SvaraRadera