söndag 8 november 2009

Comeback!

Peter Forsberg är inte den enda som gjort comeback i helgen. Även jag har gjort comeback efter en viss tids skadefrånvaro. Även om Foppas comeback skedde i landslaget och min var träningscomeback joggandes runt den så kallade nybyrundan så har de likheter.

Ingen av dem var uppenbara succéer men båda lovade gott!

Foppa hade till viss del problem med tempot men visade stundtals att det finns kvar mycket hockey i honom.

Även jag hade stora problem med tempot men visade att jag fortfarande kan träna. Jag sprang väldigt långsamt men samtidigt så genomförde jag ett helt träningpass utan större problem. Jag fick dock vara noga med att hålla armen stilla.

En intressant detalj var att jag för första gången någonsin tränade iförd skjorta. Jag lyckades inte få på mig någon underställströja...

3 kommentarer:

  1. Det var alltså en så kallad sweat-shirt... Ok, den var dålig.

    SvaraRadera
  2. Ja Klas - den var dålig :-)

    SvaraRadera