fredag 4 april 2014

Mallorca dag 4 - vila efter sjukdom

Efter nattens feber var jag tvungen att avstå cykling idag vilket var tråkigt. Ska jag se det positivt var det dock rätt dag att vila efter att ha kört i tre dagar (även om dag 1 blev kortare än tänkt).

Dagen har till stor del tillbringats liggandes på rummet men jag har även hunnit med att spankulera längs stranden tillsammans med Johan, Klas och Micke som även de hade vilodag idag.


Vädret på eftermiddagen var rätt bra efter att regnet upphört kring lunch och vi hann både dricka öl och äta glass i solen vilket var trevligt.




I övrigt så besökte vi ett par cykelbutiken och gjorde några små inköp. Sedan fick vi bevittna lite action då brandkåren gjort en utryckning pga av rökutveckling i en lägenhet. Det såg dock inte ut att vara något allvarligt.


Jag är fortfarande rejält matt i kroppen efter nattens feber och aptiten är inte riktigt på topp än men jag hoppas att ytterlige sömna ska göra susen och att jag känner mig fräsch i morgon och kan följa med ut och cykla.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att sömn ger underverk för kroppen och att vi båda kan ta oss ut i morgon.

    SvaraRadera
  2. Du lär ju vara urstark ändå./A

    SvaraRadera