måndag 14 april 2014

Racerpremiär och årsmöte

I helgen var det premiär för racercykling på svenska vägar för min del. Det blev två korta pass där kroppen kändes skit då jag har en lättare förkylning. Därför blev passen både korta och lugna.

Vädret var dock riktigt bra för att vara denna tid på året även om det blåste på rätt bra på lördagen.


På söndag kväll var det årsmöte för cykelklubben och jag fick förtroendet att fortsätta som ordförande och vi fastställde en aktivitetsplan som borgar för ett trevligt cykelår för medlemmarna i Vännäs CK.

Mötet avslutades med att jag och bror fick blommor och ett påskägg med cykeltema som tack för jobbet med klubbens Mallorcaresa vilket var en mycket trevlig gest. Jag ska dock inte ta på mig allt för stor del av äran då det är bror som gjort det stora hästjobbet med administrationen och jag mest planerat lite cykelrutter på plats på ön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar