fredag 28 februari 2014

O_Synce - Polarnivå på servicen

I tisdags gick min O_Synce cykeldator iväg med posten till Tyskland då den behövde service pga både handhavandefel samt ett lite glappande batteri (som iofs gick att laga med en bit hushållspapper).

Redan kl 11 på torsdag fick jag ett mail av O_Synce där de meddelade att de mottagit min dator och hunnit testat den samt kommit fram till att de skulle skicka mig en ny utan kostnad.

Vid kl 14 registrerade posten att mitt paket överlämnats till mottagaren. O_Synce hann alltså ta emot, testa samt meddela mig innan posten har registrera att de överlämnat paketet och då var posten ändå ganska snabba då det tog mindre än två dygn att leverera till Tyskland.

Helt klart hög nivå på servicen. Nu hoppas jag att även frakten tillbaka från Tyskland flyter på lika bra.

2 kommentarer:

  1. Inte dåligt!! Polars fantastiska service är en stor anledning till att jag hållit fast vid dessa. Roligt att andra företag förstått vikten av att vara snabba och tillmötesgående.

    SvaraRadera
  2. Ja jag är rätt imponerad faktiskt.

    SvaraRadera